linneabest001

Alla inlägg under januari 2013

Av Linneabäst001 - 25 januari 2013 13:43

Hej! Jag vet,sämsta uppdateringen! Men jag blir så förvirrad om jag ska fortsätta på denna bloggplats eller devote,jag menar det är så svårt att välja så jag kanske faktist slutar här men det är inte klart än men jag kanske slutar här tyvärr... Ni få ta hand om er medans!Pussi och krami//Bicci

Av Linneabäst001 - 11 januari 2013 15:50

Hellu! Jag har fått 3 frågor av min bff Thais,tänkte svara på dem nu.  


Vad heter du?: Bianca De Oliveira xD

 

Vilken är just din favoritlåt?: Firework,Skyscraper,Stronger,Dynamite.

 

Din favorit djur?: Hund,hamster.

 

 

Det var alla frågorna c;.

 

 

Tack för mig! :D

 

 

 

 

Av Linneabäst001 - 10 januari 2013 20:33

Hej! Det kom massa frågor från Hannah (min bff). Tänkte svara på dem :).

1. Cola eller pepsi?: Pepsi.

2. Sprite eller fanta?: Fanta

3. Hår eller ögon?: Ögon,man kan ju se då.

4. Täcke eller kudde?: Hmm,vad svårt men jag tror jag tar täcke.

5. Dator tv?: Dator :3

6. Stjärna eller hjärta?: Hjärta.

7. Pepparkakor eller kex?: Kex.

8. Piano eller gitarr?: Piano.

9. Vad har du för mobil?: En Xperia arc s! (:

10. Längd?: 1,46 cm.

11. Ögonfärg?: Mörk brunt.

12. Vikt?: 35 kg.

13. Favorit låt?: Firework.

14. Favorit ställe?: I balkongen xD

15. Om du skulle vara en kändis en dag,vad skulle du göra då?: Jag skulle tycka det var så himla roligt!

16. Favoritdag?: Fredagar ;3.

17. Favoritspel på internet?: Msp!! (:

18. Ler du ofta?: Rätt så ofta xD.

19. Gillar du sleepovers?: I love itt!!!! <3

20. Favoritland?: Sverige och Brasilien :3

21. Vad läser du för slags böcker?: Dagbok för alla mina fans.

22. Vilken låt kan du lyssna på i 24 timmar utan att stanna?: Där jag hänger din hatt.

23. Jullov eller sommarlov?: Sommarlov (:

Det var alla frågorna,ses bloggen! :3

Av Linneabäst001 - 10 januari 2013 17:40

M Hej! Min bff Hannah har ställt några frågor till mig som jag tänkte svara på!

1. Vad gör du på fritiden?: Spelar piano och brukar vara med kompisar c:

2. Andvänd 3 ord för att beskriva dig själv: Rolig,snäll,påhittig (:

3. Vad gör dig riktigt glad? Ledsen?: Glad är när jag får överaskningar och leka med kompisar. Ledsen när någon dör eller någon sårar mig.

4. Vilken är din favoritbok?: Dagbok för alla mina fans och Kapten Kallsip.

5. Film? Spel? Om du fick önska dig något?: Spel'super mario brows 2.

Det var resten av frågorna,tack för mig!

Av Linneabäst001 - 10 januari 2013 14:21

Tjena allihopa! Idag har jag fått några frågor av min bästis Hannah,som jag tänkte svara på :3

 

Vad gillar du mest på msp?: Att chatta med vänner och ha skojj (fame är inte så viktigt xD) 


Favvofärg?: Det är turkos blå c;

 

Smeknamn?: Bi för det mesta,några kallar mig Bicson och andra kallar mig Bicci.

 

Favvodjur?: Hundar!Dem är bara för sötaa <33 

 

Om du skulle kunna prata ett språk en dag vilket?: Alltså jag kanske skulle ta kinesiska,haha! Det är sant,så intressanta ord i Kinesiska :D

 

Min bff Hannah kanske ställer frågor senare,i sånna fall gör jag ett till inlägg.. Ni kan också ställa frågor till mig hur mycket ni vill på msp och på min blogg.. Bara att ta för er och ställa på frågor c;

 

 

 

Vi hörs!

 

 

 

 

 

 

Av Linneabäst001 - 9 januari 2013 15:11

Hej! Dålig uppdatering,jag vet... Men jag vet faktist inte vad jag ska blogga om riktigt.  NU VET JAG! Jag kan visa alla mina saker jag fick i julklapp.

 

 

 

En helt ny mobil,Xperia arc s. DEM ÄGER!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fick också silikonfodral till min nya mobil!

 

 

 

 

 

 

 

Också ett fodral till mobilen! :D

 

 

 

 

 

 

 

Och sist men inte minst.... en Hello Kitty pyjamas (stav xD)

 

Kanske inte så himla många pressenter men allt detta duger för mig i alla fall..   

 

 

Vi hörs!!

 

 

 

 

 

   

 

 

Presentation


Hej! Det är jag som är Linneabäst001 - Bianca från msp! Jag är 12 år irl. I den här bloggen kommer jag blogga om msp. DU FÅR BARA EN KAKA OM DU TITTAR IN MIN BLOGG :DD xD.

Fråga mig

76 besvarade frågor

Omröstning

Vilken level är du i msp?
 Level 1
 Level 2
 Level 3
 Level 4
 Level 5
 Level 6
 Level 7
 Level 8
 Level 9
 Level 10
 Level 11
 Level 12
 Level 13
 Level 14
 Level 15
 Level 16
 Level 17
 Level 18
 Level 19
 Level 20

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

linneabest001

Adventure Time - Lady Rainicorn/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors-4u.net/toons/too-12/too1137.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

Adventure Time - Lady Rainicorn/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors-4u.net/toons/too-12/too1137.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

Ovido - Quiz & Flashcards