linneabest001

Alla inlägg under november 2012

Av Linneabäst001 - 21 november 2012 20:21

Hej! Just nu sitter jag och bloggar. Imorgon ska jag köpa den nya msp tidningen (som e så bra!) :D Det nya temat på msp också är jättefint! (: Ta en titt ni själva:

 

 

 

 

 

Party yeaahh!! :D

 

 

 

  

New msp tidning! 

 

 

Dagens look:


 

 

 

 

 

 


Dagens låt:

 

 

 

 

 

 

 


Rihanna - Dusturbia :D

 

 

 

 

Ha det gött med lingon kött! :))

 

 

 

 

 

Av Linneabäst001 - 20 november 2012 16:37

Hej! Jag ska typ snart gå till Kristians borgs skolan och dem har typ öppet hus där (jag ska börja där) :D Här kommer wierd bilder som jag tog kort på igår x) :

 

 

                                       

Sköna bilder yoooo :D 

 

Ha det gött med lingon vött! <33 

 

 

 

 

Av Linneabäst001 - 18 november 2012 14:19

Hest :D Vad gör du??? Hestar..(ä) Här kommer en bild!  

Vad tycks? Figgson pruttar på Hannaih :D

 

PS: Är med Hannah irl och käkar tuggummi :D :D

Harre bäst Komjölkfisaer och Figgson vill ha mer pruttar tack!!!!! :D

Av Linneabäst001 - 15 november 2012 19:12

Hej! Förlåt så mycket att jag inte bloggade igår,hade mycket med pluggade. Idag hade vi ett prov på music,det var derför att jag ej hann blogga igår. :(

Men nu är jag här! Jag har lekt med min kompis Moa idag,vi hade det otroligt kul!   (tummen upp) 

 

Dagens outfit på moviestarplanet:

 

 

 

 

:D 

 

 

 

 

Dagens låt:

 

 

 

 


Katy Perry - Firework låt vald av: Linneabäst001 (jag)

 

 

 

 

 

Ses bloggen!     

 

Av Linneabäst001 - 13 november 2012 14:27

Hej! Nu är jag tillbaka från msp!!!!!!!!   Det nya som jag upptäckte idag från moviestarplanet var det här:

 

 

 

Awards alltså uppdrags tävlingar! :D

 

Väldigt bra och praktist   

 

Min dag idag har vart bra,idag fick vi i min klass prova på Franska det var kul! Igår provade vi i klassen tyska och imorgon ska vi prova på Spanska :D

För er som inte visste det här är jag halv Brasiliansk   

Så jag tar nog spanska som språk :D

 

Men en lustig sak när jag och HannahSm pratade O.o

 

 

 

Det där var wierd måste jag säga hahaha!^^ :))

 

 

 

Dagens låt:

 

 

 

 

 

 

 


Daniel Powter - Bad day. Du får gärna lyssna medans du kolar på bloggen :D

 

 

Denna blogg inlägg vart lite kort men aja..   

 

 

 


Av Linneabäst001 - 12 november 2012 15:08

Tjaba tjena halloj!   Bianca här :D Idag i skolan så slutade jag klockan 14.20 som inte är vanligt i min klass att sluta den tiden men aja nu är jag här :)) Jag bloggar varje dag för att det ska bli roligare att ni får läsa   (försöka i alla fall) Jag behöver prata om en sak om min blogg. Det är att när jag kollar på min statistik så ser jag att jag bara har haft 7 läsare och det var max bara O.o,då känner jag mig som en riktigt dålig bloggare. Och jag ber er kan fler läsa min blogg? Det var inte så värst kul när jag såg att max 7 läsare D: Och om ni vill kommentera gör gärna det eller ställ en fråga för jag är alltid aktiv att svara på din fråga :D Jag kom på nyss att jag glömde dagens låt och ni får också gärna skriva att ni vill ha den låten som dagens låt så lägger jag ut det,inga problem!   

 

Jaja,nu kommer dagens låt:

 

 

 

 

 

 

 

 


Calling all the monsters China Anne Mclaine (stav) xD 

 

 

Ni som undrar varför jag aldrig loggar in på msp (moviestarplanet) så är jag avstägd :((

Inte så länge kvar faktist tills jag kan logga in på moviestarplanet! :D 

 

 

 

Då kan Figgson passa på att mjölka sina kor medans :D   

 

 

 

Vi ses imornn bloggen! Och snälla kom ihåg,ni kan ställa på hur mycket frågor som helst och kolla på min blogg,Linson blir glad då (super glad) :D

 

Kramizzar från Linson :D (linson e jag xD)

 

 

 

 

 

 

Av Linneabäst001 - 11 november 2012 06:26

Godmorgon alla finaste! Höö,själv är jag lite trött för klockan är bara 6.27 på morgonen!!!!!!!!!!!!!!!   I natt så sov jag med rullarna i håret så det blir lockigt och det var inte så skönt men det var verkligen värt det :D Vart ungefär som Selena Gomez och nu har jag fått lockigt hår YEEEEEEYYYY! Så himla nöjd!!!!!!!   

 

 

 

 

 

Idag ska jag handla en prouckt (stav) till håret så lockarna håller mer   


  Så här ser den ut (:

 

 

 

Ni som undrar vart jag har tagit vägen från moviestarplanet då är det för att jag e avstängd i 3 dagar...   Men det e 2 dagar och 5 timmar tills jag kan logga in igen.   Hoppas ni har en jättebra söndag,så ses vi imorgon kanske (om jag hinner) Ses! 

 

 

 

 


 

  

Av Linneabäst001 - 10 november 2012 20:11

Godkväll,nu kommer nyheter! HAHAHA,neej jag skojar ju :D

Godkväll allihop! Mycket att berätta om denna kväll så detta kommer bli ett långt inlägg.. Jag var med min kompis Moa idag (moi17 på moviestarplanet) vi handlade först med Moa och hennes föreldrar. Först var det en häst affär som Moa hittade  riktigt bra grejer    

 

 

 

 

 

 

Det var inte denna hästaffär men jaja..

 



Sedan gick vi till stadium outlet och hitta inget speciellt     

 



Sedan gick vi till ica maxi och fikade där, vi åt donut (munkar) och festis MUMS!  



 



Sedan åkte vi hem till mig klockan 16.30 och spelade,spelade och spelade just dance 3 och 4 hela tiden xD Tills klockan var 17.00 så åkte Moa hem! :(

 

 

 


Av Moa så fick jag en inbjudan till hennes party (som e nästa vecka) som jag självklart ska gå på xD Så stog det på inbjudan att man skulle klä ut sig till en kändis och då tänkte jag klä mig till Selena Gomez!!!!   


 


Jag har ju platt hår xD jag och mamma funderade på att försöka locka mitt hår (stav) Då provade vi redan idag. Vi provade med en platt tång och rulla så det blev lockigt (funkade ej xD)    Men sedan provade vi med att ta mitt hår lite försiktigt i lite blöt och jumet vatten  och sedan rullade vi dem i rullar så just nu har jag rullarna i håret på mig xD Jag ser knäpp utt nu men det är det värt det för sedan blir det lockigt som jag ville ha :D Det ska bli så kul med partyt också!   

 

Det var denna inlägg för denna kväll..   Men då syns vi imorgon då :D

Hejdå bästaste bloggen!!!!!! :D

 

 

 

 

 




Presentation


Hej! Det är jag som är Linneabäst001 - Bianca från msp! Jag är 12 år irl. I den här bloggen kommer jag blogga om msp. DU FÅR BARA EN KAKA OM DU TITTAR IN MIN BLOGG :DD xD.

Fråga mig

76 besvarade frågor

Omröstning

Vilken level är du i msp?
 Level 1
 Level 2
 Level 3
 Level 4
 Level 5
 Level 6
 Level 7
 Level 8
 Level 9
 Level 10
 Level 11
 Level 12
 Level 13
 Level 14
 Level 15
 Level 16
 Level 17
 Level 18
 Level 19
 Level 20

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

linneabest001

Adventure Time - Lady Rainicorn/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors-4u.net/toons/too-12/too1137.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

Adventure Time - Lady Rainicorn/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors-4u.net/toons/too-12/too1137.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

Ovido - Quiz & Flashcards